۱۳۸۷ آذر ۲۶, سه‌شنبه

شُلتیماتوم حاجبی را جدی نگیرید

تازگی پلاکاردی جلوی ساختمان کشت و صنعت نصب شده مبنی بر این که دانشجویان کل بدهی خود را به حساب واریز کنند در غیر این صورت کارت ورود به جلسه برای آن ها صادر نخواهد شد البته مهلت پرداخت هم تا 20 آذر بوده.

حاجبی رئیس سابق حراست که پس از انتصاب مجتبا جعفرزاده به ریاست داشگاه به سمت معاونت امور مالی دانشگاه منصوب شد هم چنان در فضای فکری حراستی-امنیتی خود سیر میکند.به عنوان مثال به دستور او برای اعلام بدهی توسط حسابداری باید کارت شناسائی ارائه شود.
ترم پیش هم شرط انتخاب واحد را بدهی زیر صد هزار تومان اعلام کرد اما اندکی بعد با پنجاه هزار تومان تخفیف ! به صد و پنجاه هزار تومان راضی شد.

به هر حال این ترفندی ست که نیروهای امنیتی به کار می برند ، فضا را آرام آرام تنگ می کنند تا به وضع مطلوب خود در آورند.
به این سیاست در عرصه جهانی «قورباغه در دیگ» می گویند: اگر یک قورباغه را در دیگ آب جوش بیاندازید سریع بیرون می پرد اما اگر پس از انداختن قورباغه در آب سرد دمای آب را آرام آرام بالا ببرید قورباغه بیرون نمی پرد و در همان آب جوش خواهد مرد.

خودشان به خوبی می دانند با توجه به این که بیشتر دانشجویان از طبقه متوسط و رو به پایین هستند(طبقه متوسط این روزها البته) توان پرداخت را ندارند به همین خاطر خیلی هم جدی نگرفته اند . ما هم عبارت شُلتیماتوم( شل + اُلتیماتوم) را برای آن انتخاب کرده ایم.

فقط این می ماند که شما «دانشجوی گرامی» جدی نگیرید.

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما
لینک شما را در وبلاگم قرار دادم
از شما برای همکاری با اصلاح طلبان بروجرد دعوت می شود
با سپاس ترابی مدیریت وبسایت اصلاح طلبان بروجرد

ناشناس گفت...

وبلاگ ایزی آرتیکل آماده دریافت سفارش های شما جهت دانلود متن کامل مقاله از ژورنال های بین المللی معتبر علمی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه نمایید.
ضمنا در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با نام "سفارش دانلود مقاله" لینک کرده و اطلاع دهید.
با تشکر

عمر عزیزنژاد گفت...

ملیتهای ایرانی که در تبلیغات کاندیداها به نام اقلیتهای قومی نام برده می شوند در مواقع انتخابات هیزم خوبی می شوند برای داغ کردن تنور انتخابات .این مساله در اکثر انتخابات ریاست جمهوری در ایران از طرف کاندیداها مورد توجه قراگرفته وبخشی از سیاستهای تبلیغی کاندیداها در مورد حقوق اقلیتها واقوام بوده وهست .

ناشناس گفت...

واهد فیلم ساضی سطاد انتخاباطی دکطر محمود احمدی نژاد تغدیم میکند:
3gp – youtube link :
http://www.youtube.com/watch?v=w6YVaELhsDM


3gp for download:
http://www.bigupload.com/files/WUTQ9NIK9M/ahmadinejad.3gp.zip.html

mov – youtube link :
http://www.youtube.com/watch?v=u0gcCzX8z80

ناشناس گفت...

ملیتهای ایرانی که در تبلیغات کاندیداها به نام اقلیتهای قومی نام برده می شوند در مواقع انتخابات هیزم خوبی می شوند برای داغ کردن تنور انتخابات .این مساله در اکثر انتخابات ریاست جمهوری در ایران از طرف کاندیداها مورد توجه قراگرفته وبخشی از سیاستهای تبلیغی کاندیداها در مورد حقوق اقلیتها واقوام بوده وهست .

توجه کاندیداها به حق وحقوق ملیتهای مقیم در محدوده جغرافیایی ایران وتبدیل شدن این مساله به بخشی از شعارهای تبلیغاتی اولاً ناشی از اهمیت نقش تعیین کننده این ملیتها در انتخابات است دوماً این مساله حقیقت وجود تبعیض وظلم مضاعف در حق ملیتها ، ادیان ومذاهب مختلف ساکن در سرزمین ایران را نشان میدهد .

ونشان دهنده این واقعیت است که بخش عظیم ودر واقع اکثریت جامعه ایران فاقد حقوق اساسی خود است و می توان گفت که جزو شهروندان درجه دوم هستند .

آقای محمد خاتمی در خرداد 76 پیشتاز استفاده از این هیزم پر انرژی برای تنور انتخابات بود وتقریباً وی توانست بیشترین استفاده را از این مساله ببرد ، اما دیدیم که در طول هشت سال ریاست جمهوری هیچ کدام از شعارهایی که آقای خاتمی در مورد حق وحقوق اقوام وادیان ایرانی داده بودند تحقق نیافت .این عدم تحقق ،بخشی به خاطر این بود که خود واقعاً به این شعارها باور قلبی نداشتند وهمان طور که گفتم طرح آنها برای گرم کردن تنور انتخابات بود و بخشی نیز به این دلیل بود که تحقق آن فراتر از حیطه قدرت ریاست جمهوری بود .به هر حال آنچه ملیتها وادیان ایران بعد از
ادامه در وبلاگ سنوور.................

دانشجو گفت...

سلام
ما از دانشجوهای ورودی 82 دانشگاه بروجرد بودیم.
اگه امکان داره یه سر به وبلاگ ما هم بزنین و کمک کنین وبلاگ ما فعال بشه.
ممنون میشم اگه آدرس وبلاگ ما رو جزء پیوندهاتون قرار بدین.
http://ginges.blogfa.com

کلاغه گفت...

شرکت سازنده نرم افزار مروارید ( سامانه مروارید یا پورتال مروارید ) شرکتی است به نام سامانه ساز مروارید به آدرس زیر:

http://www.ssmorvarid.ir/

خوبه که همه بدونن برای مشکلاتی که با نرم افزار آموزش دارن به کی باید فحش بدن

شجاعی گفت...

سلام
www.pguclub.blogfa.com
اگر تمایل به تبادل لینک دارید حتما خبر بدید

Ali گفت...

سلام به همه شما :
وبلاگ خيل قشنگي دارين !
ما رو هم لينک کنيد .
دانشگاه آزاد ملارد www.malarduni.mihanblog.com

Ali گفت...

وبلاگ با پست جدید به نام قوانین دانشگاه ملارد آپ شد !
جالب و خنده دار !
www.malarduni.mihanblog.com

Ali گفت...

وبلاگ با پست جدید به روز شد !
www.malarduni.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتان هستیم ![نیشخند]

ناشناس گفت...

با سلام
اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ما را با خبر کنید
دانشجویان نرم افزار دانشگاه های ایران
http://iuss.ir

Unknown گفت...

با سلام
دوست من. یکی از معیارهای افزایش رتبه وبلاگ در موتور جستجو تعداد لینک خروجی و ورودی به آن می باشد .
ما می توانیم با لینک دادن همدیگر رتبه خود را در مونور جستجو افزایش دهیم.
به من سر بزن
www.toindia.mihanblog.com

ناشناس گفت...

سلام.

جدی نگیرید؟!!
اتفاقا باید کاملا جدی گرفت،
اینکه آدم چقدر میتونه فلاکت زده باشه که در کنار چنین آدمهایی داره مثلا تحصیل میکنه.موقع امتحانا که میشه بجای نشستن سر درس و مشقت باید یه فکر بدهی و بدبختیهات باشی مخصوصا اینکه از قشر متوسط که نه،از قشر رو به پایین جامعه باشی و اونموقع حتی نتونی صدهزارتومن جور کنی.
بهرحال به نظر من اسم خیلی جالبی رو برای مطلبتون انتخاب کردید:شلتیماتم!

امید گفت...

سلام دوستان

نظرتون در مورد افزایش 50% شهریه های ثابت چیه؟
به نظرتون چطور باید بهش اعتراض کنیم؟
اینطوری که نمیشه!!

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
سلامی از جنس باران
وبلاگ تا باران با چند رباعی به روز شد


دارام و انار ســـــرخ ســارا ، لبهات

موضوع قشنگ زنگ انشا ، لبهات

بر دفــتر مشـــق گونـــه هایم بگــذار

یک مـــهر هزار آفـــرین با لبـــهات



منتظر حضور سبز و گرمتان هستم
.
.
.
.
.
تا باران

qiauac گفت...

سلام به تمامی دانشجویان
به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم وبلاگ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افتتاح گردیده.
در این وبلاگ سعی شده جزوات و کتابهای اساتید و مورد نیاز دانشجویان جهت دانلود گردا آوری شود.
این موضوع ابتدا از رشته کامپیوتر شروع شده و به شامل تمامی رشته های دیگر دانشگاه هم خواهد شد.

ناشناس گفت...

رئيس دانشگاه آزاد بروجرد توبيخ شد
رئيس دانشگاه آزاد واحد بروجرد به دليل هزينه‌‌هاي بدون دليل ده‌ها ميليون توماني براي دكوراسيون حوزه رياست و اتاق خود توبيخ شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، روز گذشته خبري با عنوان "فهرستي از هزينه ده‌ها ميليون توماني براي دكوراسيون حوزه "آقاي رئيس " توسط اين خبرگزاري درباره هزينه‌هاي ده‌ها ميليوني مجتبي جعفرزاده رئيس دانشگاه آزاد واحد بروجرد براي دكوراسيون اتاق و حوزه رياست مخابره شد كه در پي آن با خبر شديم، اين رئيس دانشگاه از سوي رياست منطقه 5 دانشگاه آزاد توبيخ شده است.

بر اساس اين گزارش، همچنين كميته‌اي جهت پيگيري و برخورد قاطعانه با تخلفات و اخذ تصميمات مقتضي در اين باره نيز از سوي منطقه 5 دانشگاه آزاد تشكيل شده است.

به گزارش فارس، روز گذشته، جمعي از دانشجويان عدالتخواه بروجرد با صدور اطلاعيه‌اي نسبت به برخي اقدامات صورت گرفته از سوي رياست دانشگاه آزاد واحد بروجرد در راستاي اشرافيگري به شدت انتقاد كردند.

در بيانيه‌اي كه از سوي اين دانشجويان صادر شده، آمده است: دانشگاه آزاد واحد بروجرد اقدام به ساخت ساختمان اداري جديدي در دانشگاه كرده و هزينه‌هاي نامتعارف و عجيبي را براي تهيه اقلام اتاق رياست، حوزه رياست و ... در نظر گرفته‌اند.

اين دانشجويان تصريح كرده‌اند: دانشگاه آزاد واحد بروجرد 954920000 ريال براي دكوراسيون حوزه رياست شامل چوب و ابزار ديوار دكوراتيو حوزه رياست به قيمت 434159500 ريال، چوب و ابزار سقف دكوراتيو حوزه رياست به قيمت 322149500 ريال، كمد ديواري به قيمت 48356000 ريال، پارچه مخصوص ديوار آكوستيك آنتي‌باكتريال به قيمت 21255000 ريال و "موكت آلماني ضداشتعال آنتي استاتيك ترافيكي " به قيمت 129000000 ريال هزينه كرده است.

اين بيانيه مي‌افزايد: دانشگاه آزاد واحد بروجرد كه در استان محروم لرستان واقع شده، در اقدامي جالب و عجيب 5800000 ريال نيز براي تهيه "كاناپه تخت خواب‌شو " براي اتاق رياست اين دانشگاه هزينه كرده است كه معلوم نيست رئيس دانشگاه در يك محيط اداري چه نيازي به كاناپه تخت‌ خواب شو دارد.

اين دانشجويان تصريح كرده‌اند: همچنين مبلغ 83,862,600 ريال نيز از سوي دانشگاه آزاد براي تهيه اقلام اتاق رياست دانشگاه آزاد واحد بروجرد شامل صندلي ثابت با روكش چرم مشكي، صندلي گردون كارشناسي با جك و مكانيزم 2 كاره و روكش چرم مشكي ميز جلسه، صندلي گردون مديريتي با جك و مكانيزم 2 كاره و روكش چرم مشكي ميز جلسه، مبل سه‌نفره طرح مدرن آلفا اتاق جلسه با كوسن، مبل دو نفره طرح مدرن بتا اتاق جلسه با كوسن، مبل تك‌نفره طرح مدرن گاما اتاق جلسه با كوسن، ميز عسلي كنار مبلي، ميز جلو مبلي 4 كشو با پايه چرم هزينه شده است.

در بخش ديگري از بيانيه دانشجويان آمده است: مبلغ 99,158,100 ريال نيز از سوي اين واحد دانشگاه آزاد مستقر در منطقه محروم بروجرد براي تهيه اقلام اتاق كنفرانس حوزه رياست استفاده شده است.
به گفته دانشجويان، اينها تنها بخشي از هزينه‌هاي دانشگاه آزاد واحد بروجرد براي دكوراسيون اتاق رياست و حوزه رياست است و در صورت لزوم بخش ديگري از اين هزينه‌كردهاي نامتعارف و عجيب به اطلاع عموم خواهد رسيد.

اين دانشجويان با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان "سال اصلاح الگوي مصرف " از سوي رهبر معظم انقلاب، آورده‌اند: با توجه به بيانات مقام معظم رهبري در آغاز سال اصلاح الگوي مصرف و با توجه به اينكه استان لرستان و شهرستان بروجرد جزو استان‌هاي محروم كشور محسوب مي‌شوند، اين اقدام دانشگاه آزاد بسي جاي تامل دارد و البته غفلت مسئولين ذي‌ربط در رسيدگي به امر فوق مزيد بر علت شده است.

صادركنندگان اين بيانيه در پايان ضمن انتقاد مجدد از بروز چنين وقايعي در دانشگاه آزاد، و با اشاره به اينكه بودجه واحدهاي دانشگاه آزاد از پول دانشجويان دختر و پسري كه پدران آنها با زحمت و خون دل بسيار اين هزينه‌ها را فراهم مي‌كنند، تهيه شده است، بر اصلاح ساختار مديريتي اين دانشگاه براي جلوگيري از وقوع چنين اتفاقاتي تأكيد كرده‌اند.

بر اساس اين گزارش، دانشجويان صادر كننده اين بيانيه ضمن تأكيد مجدد مبني بر اينكه موارد ياد شده تنها بخشي از هزينه‌هاي دانشگاه آزاد واحد بروجرد براي دكوراسيون اتاق رياست و حوزه رياست است، براي انتشار اسناد اين هزينه‌كردها اعلام آمادگي كرده‌ بودند. http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=81905

ناشناس گفت...

از اینکه در دانشگاه بروجرد هم آدمهای فعال مثل شما هست خوشحالم. سعی در بروز رسانی بیشتر کنید. به امید ایرانی آزاد و دموکرات

ناشناس گفت...

زنده باد ازادی مرگ بر دیکتاتور . خامنه ای فاسد مرگت فرا رسیده

ناشناس گفت...

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اشترينان(جواد پناهي) با تحت فشار قرار دادن دانشجويان اقدام به اخاذي از آنها كرده است. اي دانشجوي مسلمان و آزاده لطفا به هر نحو ممكن اين موضوع مهم را اطلاع رساني كنيد تا حق دانشجويان ادا و حرمت دانشگاه حفظ شود.

جاي بسي تاسف است كه اخاذي و رشوه خواري به محيط مقدس دانشگاه رخنه كرده است. اگر كسي به داد ما دانشجويان نرسد چه كسي ميخواهد از حق ما دفاع كند. بياييد دست به دست هم كشور اسلامي خود را از فساد و رشوه نجات دهيم. متاسفانه كسي از دانشجويان جرات نميكند از ترس اين موضوع را فاش كند. تنها راه اطلاع رساني وسيع است تا مسئولين مجبور به پيگيري موضوع شوند
http://www.daneshjomosalman.blogfa.com/post-1.aspx

سحر گفت...

سلام
راستش من مهندسی پرتوپزشکی بروجرد قبول شدم
اما از اونجایی که شک داشتم به دانشگاهش خواستم تحقیقی بکنم.
و از قضا به وبلاگ شما رسیدم
من از هیچ چیز دانشگاه شما اطلاع ندارم ازتون میخوام که اگر میشه اطلاعاتی رو در اختیار من بذارید از دانشگاهتون ...
اگر اینکار رو بکنید ممنونتون خواهم بود
منظر جوابتون هستم.

صحرا گفت...

سلام
من ورودي بهمن 89 هستم،
مي خواستم بدونم شرايط دانشگاه چطوريه؟
چادر براي خانم ها اجباريه؟
كسي اطلاع داره از هزينه علوم آزمايشگاهي كارشناسي ناپيوسته؟
خوابگاه هاي بيرون شهر كدوم بهتر از بقيه است اگه كسي مي دونه تو همين وبلاگ البته با اجازه مديريت وبلاگ جواب بده،ممنون از وبلاگتون
باشد كه هم دانشگاهي خوبي بشم واستون.
(صحرا)

ناشناس گفت...

میگم این منشی رئیس دانشگاهتون عجب چیز نایسیه با یه من عسل هم...