۱۳۸۷ آذر ۱۱, دوشنبه

گام نخست

این وبلاگ به خاطر نبود آزادی در دانشگاه آزاد بروجرد ایجاد شده. در این واحد دانشگاهی مثل بسیاری از واحد های دیگر دانشگاه آزاد چیزی به عنوان فعالیت دانشجوئی تعریف نشده. این وبلاگ در واقع حکم یک نشریه و یا حتا فراتر از آن را می تواند داشته باشد.
مطالب هم راجع به مشکلات دانشگاه است و هم راجع به مسائل دیگر. اگر تمایل داشتید جهت پربارتر شدن وبلاگ مطالب خود را برای انتشار به پست الکترونیکی : bau.azad@gmail.com بفرستید.

۲ نظر:

PersianKing گفت...

سلام
آزادی را بیایید و در دانشگاه جامع علمی کاربردی بروجرد واحد شماره 2 ببینید
استاد آمار ما بنام حسن پیریایی
اولاً شخص عقده ای می باشد و در ثانی موقع درس دادن می گوید ما می خواهیم مثلاً واریانس را تعریف کنیم، فرمول را می نویسد اما یک صدا هم بخاطر رضای خدا از دهان او خارج نمی شود و موقع اعتراض به مسئولین دانشگاه به ما می گویند جو را متشنج نکنید. وقتی به آنها می گوییم وظیفه شرعی استاد درس دادن است، ما که میرزا بنویس نیستم جوابی جز سکوت به ما نمی دهند. این مطلب را گفتم برای همدردی با دانشجویانی که با این استاد درس دارند بدانند که این آدم عقده ای همه شما را از دم رد می کند و واقعاً لکه ننگ اساتید می باشد.(برداشت سیاسی ممنوع!!!)

ناشناس گفت...

اي مسلمانان به داد دانشجويان بدبخت واحد بروجرد برسيد. اي دانشجويان بياييد به داد هم برسيم. من پدرم با بدبختي خرج هزينه دانشگاهم را ميدهد اونوقت يك استاد نمايي به نام محمد جواد پناهي از دانشجويان بي گناه و مظلوم اخاذي و باجگيري ميكنه. معلوم نيست تا به حال از چند نفر تا حالا پول گرفته. من سيصد هزار تومان مجبور شدم بخاطر نمره بدم. بيايد با اطلاع رساني دانشگاه را از اين آدمهاي انسان نما را بگيريم. دوست من اين موضوع را براي همه دانشجويان بفرست. اون دستش رو شده و يكي از دانشجويان با شجاعت موضوع را فاش كرده. اون از قصد نمره نميده تا دانشجويان را مجبور به پول دادن بكنه.